Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

szukaj

Instrukcja odbioru przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrać przesyłkę:

Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.
  • Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
  1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatnośc „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

  2. Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

  3. Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

  1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

  2. Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechac ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

  3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotowac numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

  4. Protokół szkody – pamiętaj, aby:

  • wypełnić wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

  • sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

  • zachować oryginał protokołu dla siebie.

  • O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.

  • Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem:

    - FEDEX

  • -InPost 

  • Najwyższy standard pakowania zapewnia:

    • profesjonalne kartonowe opakowania
    • koperty bąbelkowe
    • wypełniacze
    • wszystkie płyny są dodatkowo zabezpieczone, co uniemożliwia wylanie się i zamoczenie paczki

Witryna stworzona na platformie